Overlijden Fred Boers (klusteam lid, vanaf het eerste uur)

Vanochtend bereikte ons het droevige nieuws dat Fred Boers, klusteam lid vanaf het eerste moment, na een lange strijd tegen kanker is komen te overlijden.

Fred heeft een indrukwekkende strijd gestreden, tot aan het allerlaatste moment. Binnen ons klusteam bleef hij zelfs in moeilijke tijden actief meedenken en adviseren. Zijn betrokkenheid bij de nieuwbouw was onmiskenbaar, en gedurende de afgelopen 10 jaar heeft hij een onschatbare bijdrage geleverd als lid van het klusteam sinds de oprichting ervan.

Fred was een expert in het realiseren van elektrische installaties in het gebouw. Zijn deskundigheid op dit gebied was bewonderenswaardig, en hij stond altijd klaar om zijn mening en expertise te delen, niet alleen met betrekking tot elektra, maar ook bij andere klussen. Zelfs tot aan het laatste moment was Fred actief, waarbij hij ons voorzag van waardevolle adviezen via de groepsapp.

Fred, het klusteam zal je enorm missen. We zijn je ontzettend dankbaar voor al je toewijding en inzet gedurende al die jaren. Jouw bijdrage aan ons team en aan de scoutinggroep zal altijd worden herinnerd.

Aan de familie van Fred willen we onze oprechte deelneming betuigen. We wensen jullie veel kracht en sterkte toe om dit verlies te kunnen dragen. Moge de mooie herinneringen aan Fred jullie troost en steun bieden in deze moeilijke tijd.

Rust zacht, beste Fred. Je nalatenschap leeft voort in ons hart en in het klusteam dat je zo dierbaar was.

Fred, een laatste scoutinggroet aan jou