Groepsdag 2023

Gisteren vond de jaarlijkse groepsdag plaats en misschien wat dit wel een van de warmste ooit!

De hele vereniging kwam samen om in de middag spellen te spelen in het teken van verschillende sprookjes. Na een potje Britse werd er genoten van de frietjes. Hierna begon het overvliegen. De oudste leden van de speltak (en een enkele leiding) vlogen over naar hun nieuwe speltak.
Zoals gewoonlijk werd deze dag afgesloten met een kampvuur. Hierbij kregen de sprookjesfiguren hulp van Leila en Lisanne. Zo had klein duimpje hulp nodig met het stelen van de laarzen van de reus. Roodkapje had geen koekjes voor grootmoeder. Zij kreeg wat chipjes mee. En gezamenlijk wisten Leila, Lisanne en Grietje Hans te bevrijden.

Een mega compliment voor de organisatie van de dag en het kampvuur. Jullie hebben dat top gedaan!